Onko sinulla kysyttävää? Ehkä löydät vastauksen kysymykseesi täältä!

TILAUS & TOIMITUS

VOINKO MUUTTAA TILAUSTANI?

On hyvin epätodennäköistä, että pystymme muuttamaan tilausta sen jälkeen kun se on tehty. Tavoitteenamme on lähettää kaikki tilaukset mahdollisimman nopeasti. Tilaus käsitellään jopa 15 minuutissa sen vastaanottamisesta. Jos tilausta tarvitsee muuttaa, ota yhteyttä ja teemme parhaamme auttaaksemme. Lähteä sähköposti asiakaspalveluumme info@howies.se. Liitä yhteydenottoon tilauksen yhteydessä saatu tilausnumero tai tilauksessa käytetty sähköpostiosoite.

Jag har inte fått någon avi/sms från posten

Ditt paket skickas genom PostNord, som Varubrev 1:a Klass, den snabbaste typen av paket. Det innebär att ditt paket, om möjligt, levereras direkt till din brevlåda. Om du vill ha mer information om var ditt paket befinner dig vänligen kontakta kundtjänst..

OLEN SAANUT VÄÄRÄN TUOTTEEN, MITÄ TEEN?

Voi ei! Ota yhteyttä asiakaspalveluumme käyttämällä yhteydenottolomaketta tai lähetä meille sähköpostia osoitteeseen info@howies.se ja he auttavat sinua korvaamaan tuotteet.

Anna seuraavat tiedot

Koko nimesi:
Tilausnumerosi:
Vastaanottamasi tuote:
Minkä tuotteen alun perin tilasit:

MISTÄ TILAUKSENI LÄHETETÄÄN?

Tilaukset Eurooppaan lähetetään varastoltamme Ruotsissa.

MILLOIN TILAUKSENI ON PERILLÄ?

Tavoitteenamme on toimittaa tilauksesi mahdollisimman nopeasti. Kun tilaus on tehty, se käsitellään 15 minuutissa. Sen jälkeen tilaus pakataan ja lähetetään. Arvioitu toimitusaika riippuu toimitustavasta, jonka valitset tilauksellesi. Tilaukset eivät normaalisti liiku viikonloppuina eivätkä paikallisina pyhäpäivinä. Huomioithan, että arvioitu toimitusaika on arvio. Toimitusaika voi vaihdella Howies Hockey tai lähettipalvelusta riippumattomista tekijöistä johtuen. Tällaisia voivat olla esim. äärimmäiset sääolot, tekniset viat, tulliviiveet jne. Huomioithan myös, että toimitusajat saattavat olla tavallista pidemmät alennusmyynnin aikana.

PALAUTUKSET & VAIHDOT

OLEN SAANUT VÄÄRÄN TUOTTEEN, MITÄ TEEN?

Voi ei! Ota yhteyttä asiakaspalveluumme käyttämällä yhteydenottolomaketta tai lähetä meille sähköpostia osoitteeseen info@howies.se ja he auttavat sinua korvaamaan tuotteet.

Anna seuraavat tiedot

Koko nimesi:
Tilausnumerosi:
Vastaanottamasi tuote:
Minkä tuotteen alun perin tilasit:

KUINKA VOIN VAIHTAA TILAAMANI TUOTTEEN?

Jos jostain syystä muutat mielesi, voit lähettää tuotteen takaisin meille. Lähetämme tilalle haluamasi tuotteen, jos uuden tuotteen hinta on sama tai vähemmän kuin alkuperäisen tuotteen. Edullisemman tuotteen kohdalla hyvitämme hintaeron. Jos kuitenkin haluat vaihtaa alkuperäisen tuotteen kalliimpaan tuotteeseen, pyydämme sinua tekemään kokonaan uuden tilauksen ja maksamaan sen. Hyvitämme alkuperäisen tuotteen, kun lähetät sen takaisin meille.

Kaikista palautuksista on ilmoitettava asiakaspalveluumme. Palautuksia, joita ei ole ilmoitettu asiakaspalveluun, ei hyväksytä.

Palautuksen yhteydessä anna seuraavat tiedot

Koko nimesi:
Tilausnumerosi:
Vastaanottamasi tuote:
Minkä tuotteen haluat saada tilalle:

Palautukset lähetetään keskusvarastollemme Göteborg, Ruotsi.

Howies Hockey Tape
Smörräntegatan 1
431 42 Mölndal
Sweden

Verkkokaupastamme ostetut tuotteet on aina palautettava palautettava. Tuotteita ei voi vaihtaa paikallisessa liikkeessä.

Otathan huomioon, että saatat joutua maksamaan palautuspaketin postikulut.

MILLAINEN ON TUOTTEIDEN VAIHTO-OIKEUS?

Asiakkaillamme on oikeus vaihtaa tuote/tuotteet, jotka on ostettu suoraan verkkokaupastamme 30 päivän kuluessa tuotteen saamisesta. Tuotteen tulee olla alkuperäisessä kunnossa ja sen tulee olla alkuperäisessä pakkauksessaan ja tarrojen sekä sinettien on oltava paikoillaan.

Tuote voidaan korvata arvoltaan saman arvoiseen tai edullisempaan tuotteeseen. Jos haluat vaihtaa saamasi tuotteen kalliimpaan tuotteeseen, alkuperäinen tuote on palautettava. Hyvitämme alkuperäisen tuotteen. Tämän jälkeen voit tehdä uuden tilauksen haluamasi tuotteen osalta.

Verkkokaupastamme tuotteet tulee palauttaa suoraan keskusvarastollemme Göteborg, Ruotsi. Verkkokaupasta ostettuja tuotteita ei voi vaihtaa paikallisissa liikkeissä.

Howies Hockey Tape
Smörräntegatan 1
431 42 Mölndal
Sweden

Huomiothan, että voit joutua maksamaan palautuksen toimituskulut.

MAKSAMINEN

MITKÄ MAKSUVÄLINEET KÄYVÄT VERKKOKAUPASSANNE?

Howies Hockey hyväksyy Alipay, American Express, Diners Club, JCB, SafetyPay, MasterCard, Visa, PayPal –maksutavat. Lisäksi hyväksymme useita muita eri maiden paikallisia maksukortteja ja laskutusvaihtoehtoja.

OVATKO MAKSUTIETONI TURVASSA?

Maksutapahtuma ja maksutiedot käsitellään maksuyhteistyökumppanimme Stripe kautta. Yhteys on salattu ja tiukkojen pankkistandardien mukainen. Korttitietosi lähetään suoraan pankkiin, eikä niitä voi lukea tai nähdä joku muu kuin pankkisi, ei edes Howies Hockey.

Howies Hockey sivusto on suojattu SSL- sertifikaatilla ja noudattaa PCI DSS- vaatimuksia.

TIETOA TUOTTEISTA

VALMISTUS & LAATU

För oss på Howies Hockey är kvalité allt, därför tillverkas våra produkter i USA.

MISSÄ TUOTTEESI ON VALMISTETTU?

Tejp och snören tillverkas i USA. Däremot tillverkas våra puckar exempelvis i Tjeckien, hos IIHF’s leverantör.